Hej igen då

Jaha, nu skriver jag efter 100 års ickeskrivande. Tänkte mest upplysa alla mina 0 läsare att jag inte tänker stanna i detta landet längre än nödvändigt = juli 2010. Om mina planer går som de ska så srar jag och au pairar i London då. Okej, jag är bara i fas 1 just nu. Skickade in intresseanmälan igår och väntar på att bli uppringd av organisationen. Men man måste ju börja någonstans och var är bättre att börja än från början? Såå enligt mina planer ska det gå såhär: Jag blir uppringd och kallad på intervju. De säger att detta ska nog gå vägen och jag fyller i alla papper osv. Sen hittar jag den bästa familjen ever och vi bestämmer att jag kan ta flyget runt den 10 juli (Efter Roskilde såklart). Jag hoppas verkligen att det kan gå vägen, för jag vill dra. Jag tänker verkligen inte stanna. Blir inte detta av så sticker jag ändå, ensam om jag så måste. För varför stanna på ett ställe där inget spännande händer? Speciellt när världens bästa stad finns 2 timmar flyg bort. Så håll nu tummar och tår på att ni slipper se mig mer efter juli!

Kommentarer
Postat av: R

Lycka Till!

2010-06-04 @ 09:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0