Fredag utan fest. Vaa??

Idag är det fredag och jag ska inte ut. Det känns lite underligt. Anledning? Mitt konto strejkar. Har lyckats sätta mig på minussidan av nollstrecket efter endast 2 veckor. Och det är 2,5 veckor kvar till påfyllning. Vad göra? Fylla på med sparpengar såklart. Tro inte att jag tänker sitta hemma och uggla bara för att jag inte har pengar. Nejnej, imorogn blir det utgång. Nästa helg blir det utgång. Man får ju prioritera. Jag kan välja bort något annat som kostar mig pengar istället.
Och mamma sa att jag kunde få shoppingpengar av henne om jag handlade sånt som hon tycker är snyggt. (Hmm). Hoppas det fortfarande gäller. För någonting ska vi väl kunna enas om.

Jag längtar till första advent. Då blir det äntligen lite mysigare i regnrusket. Med min stora julstjärna uppe i fönstret, julbelysning som lyser upp utomhus och glögg+pepparkakor. Det är nästan det bästa. Mummi. Inte lussebullar som alla andra svullar i, det tycker jag inte är så gott. Och varje gång jag säger det så poppar allas ögon ur hålorna.

Idag har jag en dissalista.

Dissar
Sega människor som är sega och bara segar

..och det var nog allt.


Ikväll blir det sushi. Wonderfuuul.


http://sprott.physics.wisc.edu/pickover/pc/sushi-large.jpg

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag sitter också hemma och ugglar en fredag. men det är jag glad över, min plasttand trillade av!

2009-11-07 @ 00:03:45
URL: http://noahsark.blogg.se/
Postat av: desire

Du skriver så roliga inlägg! vem är segare än den segaste ikväll då?nybakade lussebullar är mumma!!

+ snööööö

2009-11-07 @ 02:21:44
URL: http://dudesire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0