Dessi tvingar mig att blogga

Vill ni veta vad som finns i världens godaste varma mackor?
(Rostebröd med fiber eller fullkorn eller vad tusan det nu är. Något nyttigt iaf.. (det enda nyttiga))
Massa ost
Hultbers milda senap (mycket såklart)
Och massa gul lök.

The end.
Och så måste man doppa i ketchup och sweet chilisås. (Viktigt)


Dessi tyckte att jag skulle sriva om mat, känslor, bajskillar, kläder eller skolan. Punkt ett är avklarad.

Känslor:
Det finns inte så många just nu. Lite nervositet kanske. Och en jävla längtan efter helgen. Som vanligt.

Bajskillar:
Här skulle jag däremot kunna skriva en akademsik uppsats på 16 sidor. Men jag nöjer mig med en sammanfattning: They're everywhere. They're taking over the world. Go hide or they will eat you alive.
Så. (Engelska blir mer dramatiskt).

Kläder:
Fortfarande brist på kläder i min proppfulla garderob. Jag vill ha mer pengar. Vad ska jag ha på mig på lördag när vi ska ut? Nooooo idea.

Skolan:
Skolan är lugn. Det enda jag ska göra är att forbereda en kort presentation på två författare till seminariet imorgon. Jag gör det sen...


Såå. På återseende (kanske inte imorgon.... men någon gång).

Kommentarer
Postat av: Desire

Wohooo! ett nytt! nu blev jag glaaud!

det där med mackorna.. jag säger då det

2009-11-05 @ 15:27:41
URL: http://dudesire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0