Världens otrevligaste gubbe

Idag efter jobb begav jag mig till Skånetrafikens lya på centralen för att köpa månadskort. Det var en jävla massa folk där och en tjej satt på en av bänkarna med sin västa bredvid sig. Då kom en gubbe fram till henne:

Gubben: Flytta din jävla väska!
Tjejen: Va?
Gubben: Kan du flytta din väska?!
Tjejen: Du behöver inte vara så otrevlig, du kan  bara be mig flytta den snällt.
Gubben: Jag kan fisa dig i ansiktet också!

Behöver jag säga att tjejen drog ganska kvickt? Och slängde ett "Jävla äckel" efter sig. Och sen var han inte mycket trevligare mot personalen som tydligen inte kunde hjälpa honom (han begärde saker som var ganska omöjliga för dem att fixa). Palla vara så jävla otrevlig helt oprovocerat. Men man blir kanske så om man har näsborrar stora som kraterhål. Alla hjärncellerna har väl runnit ut..


Kan tillägga att jag är trööött. Tidig säng ikväll.

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: provjobb och provjobb, jag var på utbildning med det där provsmaksjobbet. sen i onsdags vart jag på intervju på hilton. ett nyöppnat café :)



ses vi imorgon?

2009-03-13 @ 08:38:50
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0