Tråkig måndag

Tråkig dag. Fast snart ska jag, Linda & Hannis hänga med Ben & Jerry, de enda männen med balls (Kulglass, ni fattar?). Fettet ska expanderas.. inget jag behöver fysiskt, men det kan man ju inte alltid gå efter.. (typ aldrig).

Jag vill att veckan ska gå. Jag vill ha fredag, Dessis fest. Det ska bli kul! Och sen vill jag ha lördag, Kristin pratade om tjejkväll och sen utgång. Låter också som något jag är himla sugen på! Så vi får hoppas att det blir av. Så jag måste fixa vin...

Ahh, jag har tråkigt. Jag vill ha ett riktigt jobb med fasta tider och dagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hum okejdå.. ja men det lutar nog åt att beställa en faktiskt! jag tror jag ska ta den turkosa, fast jag tycker också att den röda är snygg!

2009-01-26 @ 20:02:23
Postat av: hanna

hoppsan, det var hanna som skrev!

2009-01-26 @ 20:03:00
URL: http://hannawiren.blogg.se/
Postat av: linda

Bra! Måste ta pulsen på Sushido. . på torsdag kanske? Och tack för ikväll, det var trevligt! :)

2009-01-27 @ 00:48:18
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0