Party nr 2

Nu ska jag snart hoppa i duschen och göra mig klar inför kvällens bravader. Ska bli kul, men givetvis har bakfyllan hoppat på mig med full fart nu. Jag mår illa, inte bra! Men jag hoppas på att en återställare ska göra susen. Och lite mat (japp, funkar faktiskt för mig), Jag var en smartskalle och målade naglarna innan jag skulle duscha, vilket betyder att jag måste vänta på att lacket ska bli 100% torrt innan jag kan pilla in schampoo i håret. Usch jag ska raka benen med, hur kul är det på skala 1-10? 0. Och de är torra som Sahara också. Well well. Det finns bra saker med denna dag också, jag lovar. Har fått en ny fungerande plattång! En Björn Axén, den billigare modellen. Så nu får vi hoppas att den funkar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0