Måndag

Nu har jag nyss ätit bk-mat.... yey typ. Igår åt jag chokladglass med chokladsås (!) och maränger. I lördags åt jag pizza och godis. HJÄLP typ. Jag ska börja träna och bli nyttigare och finare. Ska nog kolla in nya gymmet när det öppnar, men måste använda upp det på formtoppen också.

Idag fick jag iaf jobb på St Hammar i Höllviken, fick uppleva ett par mindre trevliga grejer, men annaers var det kul. Jobb imorgon med. Så jag får pengar nästa månad med! Men får nog söka fast jobb ändå, så jag får mer penngare och stabilare inkomst. Ye ye ye. Och så måste jag kolla upp mina möjligheter till plugg.. Hög tid att ta tag i det.

Nu ska jag kolla något nerladdat på min nya bebisdator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0