Friday night

Nu sitter jag här, klar för tidigt som vanligt. Ska snart till Kristins bror på förfest och sen bär det av ut nånstans.
Var i stan idag med Kristin och Linda, sen en tur inom Kristin innan hemfärden. Igår spenderade vi dagen i Köpenhamn och sen begav det sig hem till Mathilda för min, Fridas och Mias del för ett litet sexparty. Jag har beställt en ny vän, mer säger jag inte! Haha.
Ujuj jag har konstiga värmesvängningar i kroppen, man skulle kunna tro att jag är i klimakteriet eller något! Förutom att jag måste dras med the red week.. DET suger!!

Köpte 3 vinare i Kph igår. En går åt ikväll, och två nästa helg. Jaha typ. Så fort går det!
Nu har jag inte mer att skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0