De pökar!

Smartskalle som jag är så somnade jag efter jobb idag... så nu vet jag inte om jag kommer somna inom de närmsta timmarna (inte för att jag har planer på det än ändå, but still). Fick jobb imorgon med, men det blir en lika kort dag som idag, vilket innebär att jag är hemma strax efter halv ett. Och vafan ska jag göra sen??

Förresten, något säger mig att jag har pratat lite för mycket om ett visst ämne på senare tid, då jag blev påtagligt förvirrad när ett barn utbrast:
- De pööööökar!! De pöökaaaar!
(Behöver jag tillägga att de festa småbarn utesluter S ur sina ord?)

Kommentarer
Postat av: haveacigar.blogg.se

haha nä. men min ping fungerar inte länre. hu dum

2009-01-23 @ 15:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0