Snowboard och alla hjärtans dag.

Bara för att Dessi säger att jag har blivit dålig på uppdateringar så får jag se till att uppdatera. Jag vill ju inte vara dålig!
På fredag åker min bror till Österrike och Alperna. Vadå avundsjuk?? Jag vill vill vill åka snowboard! Är så äckelsugen att det är sjukt. Men jag får snällt vänta till nästa år, om ens det. Blääää! Och alla andra åker också nu i dagarna eller den närmsta månaden. Lite sugen blir man på det också. Iaf Australien, Israel är nog inte min grej. Men jag säger såhär: Någon gång efter min 21 födelsedag så vill jag göra en roadtrip i USA och då hoppas jag att folk är sugna!

På lördag är det alla hjärtans dag. En dag som är otroligt överskattad (detta hade jag sagt om jag hade haft pojkvän också, det är inte bitterfittan i mig som talar). Man kan väl visa kärlek på eget initiativ istället? Nu gör man ju det bara för att man "ska" och hur romantiskt är det på en skala? Nejnejnej, den 14 februari ska alltid vara en helt vanlig dag för mig.

Kommentarer
Postat av: haveacigar.blogg.se

men hum.. "firade" inte du och jens AHD någon gång?

det är minsann överskattat, men ändå lite mysigt

2009-02-11 @ 15:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0