Populär på arbetsmarknaden

Oj vad jag är dålig på att uppdatera. Men idag får det bli av.
Fick ett samtail innan idag - ska på anställningsintervju imorgon! Och inte nog med det. Jag fick alldeles nyss ännu ett samtal, som ville ha in mig på provjobb imorgon. Vilket jag då inte kunde, men de skulle återkomma. Ahh. Allt på en gång verkar vara ett åerkommande tema i mitt liv just nu. Men jag får inte klaga! (Problemet är bara att jag inte vet vilka de sista var! Enda ledtråden var att de finns i Lund. Har sökt för många jobb....) Bara jag inte går miste om morgondagens provjobb ifall intervjun inte går bra. Hoppas hon återkommer.

Tog min Gardasilspruta nummer 2 idag. Gissa vem som nästan svimmade? Är jag klen eller klen? Sista sprutan om 4 månader, lika bara att förbereda redan nu..!


Update: Okej, nu har jag luskat ut vilket det andra företaget var. Mystery solved.

Kommentarer
Postat av: Frida

åh, vad är det för jobb? :)

2009-02-23 @ 17:58:40
URL: http://fridafritzon.blogg.se/
Postat av: Frida

jaså, okej :) vad heter företaget? och vad ska du sälja? :)

2009-02-23 @ 19:59:33
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0