Dagens gymexperience

Jag är så jävla grym på att uppdatera min blogg!

Idag har jag, hör och häpna, tränat. På nya gymmet. Fast jag valde nog lite fel tidpunkt (14- snåret) eftersom det kom fler och fler folk hela tiden. Och jag vill inte ha folk omkring mig när mitt ansikte har samma nyans som arga seriefigurer. Inte vacker what so ever. Så jag flydde fältet efter 20 min på en walkingmaskin, mesig som jag är. Men faktiskt, not pretty. Och ni kanske förstår vidden av mitt problem när jag säger att det tog mer än en timme att bli av med den jävla färgen också! Tror jag borde uppsöka läkare eller plastikkirurg (går det att bota?) med tanke på att fägen uppkom efter ca 10-15 ynka mesiga fjuttiga minuter. Och såklart så har kag en vit rand runt munnen, för att göra det hela mer angenämnt. Neerå, nästa gång ska jag träna vid 10-10.30. Innan lunchtid och efter arbetsstart. Alternativet är ju att skita i motionsapparaterna och bara pumpa vikter, men hur kul är det? Jag ska inte bli nya Karl-Alfred, jag vill bli av med fläsket! Hmm. tough one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0