Varmt?

Min pappa tjatar om att jag borde gå ut för det är varmt och fint väder. Men när jag tittar på termometern så visar den 20 grader och när jag ser på himlen så ärden molnig. Så, kära pappsi, var fick du den idén från?? Fast jag ska faktiskt gå ut. Så fort Hannis är klar så ska vi promenera till Vellinge centrum aka byn och handla. Hannis ska bli stickerska så hon ska handla garn. Och jag ska bli blondie, så jag ska handla färg.
Jag måste hitta sällskap till Köpenhamn med. Måste lämna CV men det är ju för tråkigt att åka ensam dit.

Jag har förresten bestämt mig för att följa med mamma på hennes step så fort den startar. Måste komma igång med träningen och slimma mig inför Thailand! drygt 3 månader kvar. Får ta och åka till Formtoppen några gånger i veckan också. Borde egentligen passa på dagar som denna då mamma har lämnat bilen hemma och promenerat till jobb. Men här sitter jag, helt utan planer på att aktivera mig. Men snart ska jag , jag lovar.....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Yey häng med till formtoppen snart! Skulle egentligen dit idag men sen blev jag inringd på jobb :( Hörde att ni också tänkte festa på fredag?!

2008-09-09 @ 14:49:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0