Tråkig måndag

Jag har så tråkigt att jag ska cykla till toppen och köpa kaninmat och hårfärg. Vet inte vad det blir för färg, det får vi se när jag sköljt ur det! Och ninisen åt upp sin sista mat igår så han behöver också lite nytt.

Jag jobbade som sagt i lördags. Skulle eg. jobbat 17-22 men jag var inte hemma förrän 02. Men inte mig emot! Det var kul, tog hand om ett bröllop. Har aldrig varit på en brölloppsfest, och jag hoppas att om jag blir bjuden så är det till en mer livat tillställning än denna. Fast bruden var fin och man blev lite sugen. Liksom, klänningen. Jättefin. Men ja, det var en kul kväll ändå och jag hoppas på samtal från chefen att jag får jobba fler kvällar.

Nu ska jag cykla och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0