Tisdag

Yey jag fick jobb idag! Samma förskola fast en annan avdelning med äldre barn. Och jävlar vad de är aktiva och skvallerbyttiga. Men det var faktiskt kul det med, roligare än jag förväntat mig. Fick tom leka med barbie. Fast nästan alla hade tappat benen.. lite brutalt såg det ut, massa ben huller om buller. Ska iaf dit imorgon med. 08.30-13.00. Hoppas på fler dagar, fast skulle vara kul att testa en annan förskola med.
Ikväll blir det avskedsfest hos Carolina för Hannis, Emma & Matilda som drar till Norge på torsdag. Blir dock ingen sen kväll för min del tyvärr.
Skulle kunna lägga mig ner och somna på två röda, men det kan jag icke för snart kommer Linda och sen ska vi åka till Gessie och hämta lite cash. Änligen lite aktivitet i min plånbok! Ser väldigt mycket fram emot lönen i oktober.. Fast jag ska nog beställa frisörtid innan dess, har redan tröttnat på att vara blond..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0