Pissjobb

Jaha, medan jag väntar på att pappret från polisen ska komma så att jag kan söka dagisvikariat så har jag bokstavligen blivit tvingad att jobba på mammas jobb. Där jag jobbade tre pestiga veckor i början av sommaren. Och jag vill inte, men de dumma idioterna jag har till föräldrar tvingar mig att jobba. Det är inte det att jag vill ligga hemma och slöa och vara arbetslös, jag vill bara inte jobba där!! Dessutom så kanske jag får pappret ons/tors, vad är då poängen med att förpesta mitt liv med detta jobb? INGEN poäng alls. Nada. Ja, fine, jag får lite extrapengar. Men jag är inte den som kan jobba på ett tråkigt jobb och ändå stå ut för "du behöver ju pengar". Jahaaa, jag behöver en hyfsad tillvaro också. Tack. Jag trivs inte alls där. Men tack.

Kommentarer
Postat av: Frida

vi kan gärna byta! du kan få mina baciller och jag kan få ditt jobb! sååå jävla tråkigt att bara gå hemma, och nu har jag fan inga pengar kvar :O

2008-09-23 @ 08:25:21
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0