Onsdag

Idag var jag runt på dagis i Vellinge efter jobb. Alla utom ett (dvs 4 st) sa att de alltid behövde vikarier och alla verkade vara positiva. Så vi kan ju hoppas att de ringer redan imorgon så att jag måste gå från tråkjobbet. För det får jag om det dyker upp något har de sagt. Bra va? Så håll nu tummarna!

Usch jag tror att jag snart avliter av trötthet. Har sovit ungefär 6 h på två nätter. Har jag sagt att jag börjar 06.50? Det suger ska ni veta.
Imorgon är en läskig dag pga annat med. Heeelp!

Nu börjar idol igen.
Godnatt i förskott.

Kommentarer
Postat av: Moa

vad är det läskiga förnågot? Du har väckt min nyfikenhet nu!

2008-09-24 @ 22:18:09
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0