Jag överlevde

första dagen @ work. Fick hem polispappret idag så ska ut på dagis i Vellinge imorgon efter jobb. Och på fredag när jag slutar 12 ska jag ut på näset. Låter som en fungerande plan. Idag började jag 8. Resten av dagarna börjar jag tio i sju. Snark deluxe. Då är det ju mörkt ute. Usch, hemska tanke! Hoppas jag får vikariat istället, antar att jag börjat åtta då. Och om inte så är det ändå roligare.
Nu ska jag bara sitta och vänta och hoppa på att jag får reservplatsen till Afrodansen ikväll, är ugen på att träna lite men vet inte om jag är sugen på gymmet idag.. Aja. En powernap kanske? Är lagom trött, lyckades inte somna förrän vid 04 inatt. Det suger lite lagom mycket.
Oh, en sak till! Idag ska jag kanske göra det läskiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0