Hjälp mig

Halelulja...någon draxk för många mojitos och för många vodkagroggar igår. Hela mitt huvud snurrar. Vaknade i morse av att jag mådde skitilla, men jag hade både pappa, bror och granne i närheten av toaletten och jag ville då inte att de skulle höra. Så det var att bita ihop och tvinga sig in i sömnens värld igen. Vilket gick bra faktiskt.. Steg upp klockan 14. Kunde inte förmå mig att resa mig tidigare. Jag inser dock att vi inte har frukostdricka (äpplejuice) eller smör hemma s frullen blev lite förstörd. Fick öppna en burkcola istället.. Så nu sittter jag här med en ägg- och kaviarmacka som nyss välte och smetade av sig på vardagsrumsbordet. Ska nog hämta papper snart..
Gårdagen var iaf kul! Var på Deeps 80-tals kväll. Blev hämtade av Filip kl kvart i 4. Nappade upp en söt kille som nu i eferhand är ett jäkla stolpskott i sina sms. Han har kallat mig både gullunge och busunge. Jag menar.. vaa???? Usch. Han var ju söt. Och han sa söta saker igår. Men icke. Alla killar ska minsann ha en dålig sida som ine går att bortse från. Piss också. Well well. Nu ska jag försöka mig på en ställning som gör att rummet snurrar lite mindre.

Kommentarer
Postat av: Moa

åh det låter ju som han har potenial!

2008-09-20 @ 23:24:05
URL: http://noahsark.blogg.se/
Postat av: linda

med lite vägledning så kan han mycket väl vara mr right!

2008-09-21 @ 00:58:49
URL: http://detonation.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHAHA, den killen behöver mer än lite vägledning! Han behöver seriös hjälp :O Lycka till med den braiga!

2008-09-21 @ 17:48:06
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0