Filmpaus

Kollar påen ganska fjantig film: The perfect man. Med Hilary Duff. Det säger ju det mesta. Men där finns ögongodis. Mjau liksom. Efter filmen ska jag kolla de sista avsnitten av Vänner säsong 4. Tillsammans med mina män Ben & Jerry. Fick lite Bohemian Raspberryglass över igår. Det kan vara den godaste glasasen någonsin.

Imorgon ska jag fika frukost/lunch/brunch med Frida och sen lämna CV i stan. Jag hoppas på napp, men jag vet att chanserna inte är jättestora. Men på kvällen ska jag köra till Gessie och hoppas på det bästa. Så jag kanske får jobba lite i min framtid iaf.

Nu ska mitt bankande huvud få vila mot min dunkudde igen.

Kommentarer
Postat av: e r i c a l e o

tacka gud för bohemian raspberry, finns ju inget godare <3

2008-09-04 @ 16:17:33
URL: http://ericaleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0