CVdag

Jag lämnade CV idag. Var bara åtta av ganska många som ville ha, och det var bara en av åtta som sökte personal. Bra odds? Njae.. Men håll tummarna!
Jag ska iaf jobba på Gessie Byakrog på lördag. Sen om jag inte hittar på några märkbara hyss och såntdär så kanske jag får fler dagar. Så klirrar det iaf lite i kassan. Och så blir jag arbetskamrat med Linda.

Ikväll ska jag glo på Idol. Och Heroes kanske. Fast funderar på att ladda ner Heroes istället, så har jag något tt sysselsätta mig med om jag fortsätter att vara arbetslös om dagarna. Kanske leka lite med Dessi också. Och kolla lite på Kvarteret Skatan. Nu ska jag plocka udnan i mitt rum. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0