Arbetslös

Det är måndag och jag har fortfarande inget jobb. Alla får anställning och intervjuer till höger och vänster men jag får vara hemmaflicka ett tag till. Okej, jag har bara delat ut på Fields so far. Men jag fick fler ja än vad jag har fått telefonsamtal om man säger så. Well well. På onsdag ska jag till Malmö och dela ut CV där, samt fika med Frida. Imorgon ska jag borra i den visdomstand som inte tog åt sig bedövningen sist. Nervös? Hell yeah. Men jag blev glad. Enligt mammas tandis så räknas det inte riktigt som att jag har haft hål eftersom det var i visdomständerna. Tydligen är de några riktiga skurkar. Så. Jag har fortfarande inte haft hål! Yeah yeah.

Okej. Vad händer idag då? Jag är så uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0