Äpplejuice

Jag drack nyss upp den sista äpplejuicen. Nu har vi bara apelsinjuice kvar. Buhu. Ått nyss en macka också, med grevéost. Den osten består för tusan 60 % av hål! Skitjobbig att hyvla, men ack så god. Så vad ska man göra?
Ikväll hade jag en onyttig kväll bestående både av chips och godis. Mn gott var det! Speciellt chipsen, de är för goda för min figurs skull. Svenska lantchips (heter de va?) med smak av dill och gräddfil. Den gröna påsen. Helt 110 % lovley. Hade sällskap av Dessi, Hannis & Mattsson. Men nu sitter jag här själv och ugglar. Imorgon ska jag lämna CV på dagis om mamma lämnar bilen åt mig. Sen ska jag nog träffa Kristin. Jag börjar tröttna ganska ordentligt på att lämna ut CV, men en sista kraftansträngning är kanske vad som behövs?
Kom precis på att vi har ganska många festisar hemma. Men äpplesmak! Så nu kan jag leva lite godare igen.
Nu ska jag se Gossip Girl eller Andra Avenyn. Tror jag. Eller kanske sova?

Kommentarer
Postat av: Moa

var du inte ute med han riktia mannen?

2008-09-22 @ 13:57:09
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0