Ännu mer hårtjat

Jag har visat mig ute idag. Med hårband. Vet inte hur jag ska bära mig åt för att se klok ut på fredag dock. Jag lovar, fägen jag har nu finns inte ens med på någon färgkarta. Men enligt min bror som har flickvän på Frans suell (eller vad den heter eller hur det stavas) så tar de 70 kr för att färga håret. Kanske värt att göra ifall de kan innan fredag. För det kan inte bli värre! Mamma tyckte inte heller det såg klokt ut. Jag säger då det...

Var i stan och försökte lämna CV. Ingen ville ha. Men ska maila Cool Stuff, för Dessi, man skulle maila in sin ansökan :P Men jag deppar inte för jag tröstshoppade en finfin väska och ett par lila knästrumpor till fredag. Jag är partypepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0