äggröra

Nu sitter jag och väntar på att mitt ägg ska kokas klart så jag kan få min frullemacka nr 2. Råkade ta sönder ett ägg i kartongen innan så det simmade massa äggslem under alla ägg. Inte så fresh. Fick lägga ner alla nya ägg i den gamla kartongen och skriva ny datum. Men det funkar ju det med!
Idag ringde jag verkstadsbossen och sa att jag hoppar det jobbet tills vidare. Känns lite dumt att behöva gå därifrån varje gång jag får vikariejobb. (Nu pep ägget...) Såå, nu har jag en ägg- och kaviarmacka. Men iaf, inte fan fick jag något vikariejobb idag inte. Fast ganska skönt att sova. Jag planerar att om jag inte får regelbundna samtal så lämnar jag mitt CV nere på Näset också.

Så nu sitter jag här och har inget att göra. Fast sen kommer Linda inom och lämnar Vänner.... (jag är dig evigt tacksam!). Så lite har jag väl att göra trots allt.
Och ÅH vad jag hatar vissa saker!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0