04.00

Jag borde gå och lägga mig. Är ganska trött. Men av någon anledning så fortsätter jag att klicka mig runt på olika bloggar istället för att ta tag i saken. Fast jag sitter i min säng, så jag är ju halvvägs faktiskt (förutom att jag måste borsta tänderna...). Såg en jättebra film för en stund sen. Boys don't cry heter den, baserad på en sann historia. Se den!
Imorgon ska jag slå klackarna i taket. Jag är redan laddad. Måste bara komma fram till vad jag ska göra med håret. Uppsatt eller nersläppt? Ska dosera det med lite mer silvershampoo, men jag ska undvika hårbotten, då den är väldigt blond som den är. Jag börjar faktiskt trivas i min nya hårfärg. Ska nog klara av att leva med den ett tag till.
En annan sak som är super är att jag ska lämna CV på massa dagis. Mammas kompis sa att de flesta behöver vikarier och att det nästan är garanterat att jag kommer få något. Jag kommer kanske inte ha någon fast arbetsplats i den bemärkelsen, men det är pengar och jag tror att det kommer vara kul! Så fort polisen har intygat att jag inte är någon registrerad pedofil så kan jag ge mig ut i jobbjakten igen.

Nää. Godnatt nu.

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

ibland blir det så att timmarna bara går utan att man får se skymten av John blund. Fast du sover väll desto längre nu istället.

2008-09-19 @ 06:43:45
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Moa

jag kankse ska tattoera in Boys don´t cry i nacken...det är ju en the cure låt:D men den filmen handlar väll om en tjej som är kille eller låtsas vara kille?

2008-09-19 @ 12:06:05
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0