03.51

Kom hem från Hannis för en stund sen. Planen var att jag skulle sova, men av någon anledning hamnade jag här. Såg att Umut hade skrivit för tre timmar sen. Men då var ju inte jag där. Synd om mig va? Fast det är väl hälsosamt med lite fritid från datorn också, right? Inte för mycket, men lite. Imorgon ska jag köpa blonderingsgrejs och försöka igen. Det är ju ingen permanent hårfärg jag ska ha så det får ju gärna fungera så att jag inte är hårfärgslös i 2 månader, för det är jag just nu. Looks like crap. Och sen när jag har tröttnat på min hårfärg (säg, om en vecka eller två (tror att blond är ganska lätt att tröttna på)) så kan jag göra en fet röd slinga i det eller nåt. Mamma har massa hårfärgsförpackningar stående som jag kan låna. Och sen när mitt hår äntligen behövs klippas igen så kan jag retuschera/redigera min friss och färga den som jag planerat! Bra va? Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0