Mitt i natten

Nu har jag sett Maid of honor och Patrick Dempsey är hottie (allra hottiast är han dock som McDreamy). En väldigt förutsägbar film, men ett helt okej tidsfördriv. Och jag blir lite sugen på att vara kär, ävem om det mest är till besvär (höhö rim). Nu sitter jag bara här med en ask körsbärstomater som sällskap. Ett himla underskattat sällskap om du frågar mig, för goda är vad de är! Fast man får akta sig när man biter av dem, för de jävlarna sprutar!

Anyway. Imorgon måste jag gå upp lite innan 9 för jag lovade papp & mamm att boka biljetter till melodifestivalens deltävling i Malmö. Och jag är en snäll dotter (som kan somna om ganska lätt). Jag hatar melodifestivalen bigtime, men tänkte att det kanske är roligare live? Annars är det bara n¨gra timmar ur mitt liv som går till spillo. Jag har redan spillt ganska mycket, så vad gör det för skillnad?

Vad ska jag göra nu då? Jag vill inte sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0