Måndag

Urk vad jag har tråkigt! Jobbade 9-13 idag så har inte direkt haft sysselsättning för hela dagen. Somnade i en timmes tid, sen har jag läst lite och bara degat runt och hoppats på ett mirakel.. typ. Jag är lite smått orolig för mitt öra. Jag hat fått en fet inflammation i det nyaste hålet. Får hoppas jag lyckas tvätta bort den med klorhexedin eller vad det heter.
Alla barn över tre frågar mig vad jag har i läppen och varför jag har det, men den roligaste frågan fick jag ändå idag; "Varför har du ett spik i läppen?". De är ju för söta dedär små barnen. Fast just frågan om min piercing börjar bli liiite tjatig.

Jaha, vad ska jag göra nu?

Kommentarer
Postat av: linda

Haha små människor ÄR faktiskt söta. Ibland! Spik i läppen var bara gulligt!

2008-10-07 @ 23:42:40
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0