Fredag

plocka aldrig ögonbrynen när du har mens. Ett ord: AJ!!

Anyway. Ikväll vankas det bowlingdejt (om Kristin har bokat vill säga). Jag är inte så bra på det som jag trodde visade det sig sist jag bowlade (vilket också var på en dubbeldejt.. hmm), men jag kanske har blivit bättre under tiden jag inte har övat? Inte kul att förlora.. speciellt inte i fula skor.
Imorgon ska jag på bio med Dessi och Victor (mmm... ett par + jag) och se Patrik 1,5. Men eftersom jag går på dejt idag så känns det mer okej att gå på bio som tredje hjulet imorgon. Plus att jag ska äta godis.. då kan man stå ut med lite mer. (Och nej Dessi, jag har inget emot att umgås med er. Men det är lite som det är, you see?)

Nu ska jag välja kläder. Det är svårt. Vill inte vara för uppklädd, men samtidigt vill jag inte vara tråkig. Hjälp mig.......!!!??

Kommentarer
Postat av: haveacigar

äh, du blir väl inget tredje hjul med oss heller! ps. jag äter redan godis. sgen på varma bio-chips ikväll?

2008-10-04 @ 12:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0