Dagen efter igår

Fy pyttsan vad jag är trött! Och hungrig. Mat på bakfyllan är guld. Igår var en väldigt kul kväll! Fick träffa Hannis, Emma & Matilda och en del andra vars ansikten jag inte har sett på ett bra tag. Visst blev jag lite överförfriskad (fri bar är farligt, när ska jag lära mig?) men jag lyckades hålla mig på bakbenen trots allt och jag hade skoj! Så mange takk till Matilda! Vaknade upp i Hököpinge imorse, hunden hade spytt på golvet (blev en ganska rolig reaktion på det, men kan inte berätta vad för då avslöjar jag en massa! oops!) och jag insåg att jag inte hittade till bussen. Men efter lite fundering så gick det ändå. Och det slutade med att jag promenerade hem. Trots min törst, hunger och huvudvärk. Resten av dagen har spenderats sovandes och tillsammans med Vänner. Nu sitter jag mest och funderar på om det är jag som ska höra av mig igen?
Aja, det löser väl sig..

Kommentarer
Postat av: Fian

Hej kära bloggkollega. Det skulle ta 2 sekunder för dig att göra min dag. Gå in på länken nedan och rösta på min festival. Länken är säker då det är en Adidas tävling.



http://www.originalsfestival.com/index.aspx?festivalID=361&mode=view#/Intro/



Tusen tack på förhand och ha en underbar vecka!

2008-10-19 @ 22:16:10
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0