Christoffer Hiding

Inatt drömde jag om Christoffer Hiding, och gissa vad? Han var min! Han var jättegullig (och snygg) och han hjälpte mig att leta efter mina nya skor som jag hade glömt i en stuga i skogen. Tänk er det, att ha honom för sig själv. Aja, sen ringde Dessi och väckte mig (okej, klockan var alldeles för mycket) och han är nu bara ett minne blott.
Och ja, jag vill fortfarande träffa herr A, men man får väl ha ett fripass? Isåfall vill jag ha ett för Kevin Borg med. Och några till...



Och här är låten från Idol som jag smälte till:


Nils var inte så förtjust i att jag och Hannis suktade efter denna man, men som sagt: fripass!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja han var otroligt bra den mannen! sjukt att han bara blev 5:a! Jag och moa började nästan gråta när han åkte ut kommer jag ihåg

2008-10-05 @ 22:51:51
URL: http://hannawiren.blogg.se/
Postat av: Moa

Vad snor du min man för! han är ju min!

jag har lagt upp en nogrant detaljerad plan för hur jag ska vinna hans underbara hjärta!

2008-10-06 @ 23:52:30
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0