Bloggtoppen nästa

Hejsan hoppsan nu har jag nästan slått läsarrekord i min blogg. En läsare till bara! (och jag avslöjar inte the magic number för någon, för det är pinsamt att vara nöjd över en så låg siffra). But still...

Under dagen har jag iaf kommit fram till följande: Jag har jävligt svårt för att bli nöjd! Vill jag en sak, och får det, ja då önskar jag att det var annorlunda.
Och från det ena till det andra (fast utan att egentligen byta samtalsämne) så var gårdagen kul. Jag är inte bra på bowling, det har ännu en gång konstaterats, men några spärrar fick jag trots allt in. Träffade Mathilda där också, väldigt längesen man såg henne! Efter två förluster åkte vi hem till Fredrik och spelade kort, vilket gick bättre. Något ska man ju vara bra på! Sen blev uppenbarligen alla trötta för tillslut var det bara jag som var vaken. Alexander däckade på soffan, Fredrik la sig på två köksstolar (???) och Kristin somnade efter en stunds samtal i sängen. Och kvar var jag. Tillslut fick jag liv i luckan när jag bestämt mig för att åka hem. Jag fick låna Kristins bil, en kärra jag aldrig mer ska köra! Jag var livrädd hela vägen hem, har aldrig kört en trögare bil. Tacka fan för att Alexander åkte med mig, annars hade jag nog tvingats ta en taxi. Så tack vare gårdagens upplevelse har jag blivit något kräsnare gällande min framtida första bil. Men jag körde inom mig för att byta till my beloved Audi A6 innan jag fortsatte färden till Höllviken. Jag var hemma klockan 4 så trippen till Nova lund kl 10 dagen efter (dvs idag..) fick ställas in. Antagligen bara jag som är intresserad av denna historia. Men det är iaf en mer än noll!

Förresten så fyllde mitt körkort ett år igår! Bara ett år kvar av prövotiden. May the luck be with me....!

Nu måste jag göra mig iordning innan bion. Hoppas det finns gott & blandat där, jag är sugen. Och kanske lite choklad. Och festis svartvinbär.
Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0