Blä

Det är ju kul att mitt pmshumör börjar nu precis innan helgen. Är det inte meningen att det ska komma INNAN mensen? Usch! Det var väl bara det sista spiket i kistan som utlöste bomben. Och hjälp vad jag skulle kunna skriva en uppsats om vissa saker just nu, men jag besparar er från det.. Och mig själv, för jag orkar inte.

Det blidde inget jobb idag. Hoppas på det imorgon istället. Annars kommer det bli en likadan dag som idag: bänkad framför Vänner. Och visst är det kul, men jag känner mig ganska värdelös när jag bara ligger hemma och fläker när jag borde göra något vettigt.

Pissväder är det också. Det hjälper ju mig jävligt mycket också!! Jag vill ha choklad...........

Kommentarer
Postat av: linda

Säg till när du är färdig med säsongerna, minns jag inte helt fel så slutar det rätt tvärt i sjuan. .

2008-10-03 @ 09:59:14
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0