Varmt

Mitt rum är varmt. Och jag har ont i huvudet. Och jag måste börja på mitt manus som ska vara klart imorgon. Jag vet inte ens vad det ska handla om. Blälälä.
Idag hade vi projektredovisning i skolan. Fyfan säger jag bara. Jag bara fumlade och bläade mig. Det blev inget bra från mitt håll inte. Men det var kul att se alla andras arbeten. Många bra grejer! :) Lite tråkigt att sitta inne i tre timmar när det var så fint väder bara..

Vårkonserten var bra som vanligt. Nästa år är min kära broder med.

Nu ska jag hämta mina djungelvrål (fortfarande inte uppätna). Sådärja! Mums. Lite vatten också. Synd bara att det gör ännu mer ont i huvudet när jag tuggar..
Imorgon är det fredag igen. Veckorna bara flyger förbi. Helgen är tom, men jag hoppas på segkväll eller festkväll imorogn, och sen hoppas jag på en John på lördag? Och söndagar är alltid tråkiga. Och på måndag är det också helg. Typ som en söndag. Det är nice.

Oh stan imorgon! Förhoppningsvis hittar jag mina studentskor och min morgonstudentklänning.
Blä jag kom nyss på att jag har hela Fröken Julie och halva Kalla det vad fan du vill kvar att läsa med. Tills imorgon... Nej, det får minsann vara. August Strindberg är (var) en överskattad man och den andra boken är bara seg. Nej jag får nog försöka ägna mig åt manuset. Eller Tv:n.. vi får se.

Kommentarer
Postat av: erica leo

omg. jag har också helt glömt både kalla det vad fan du vill och fröken julie. och jag har ju inte ens börjat på en enda av dom.

inte dendär förbaskade texten heller. mög.

2008-05-08 @ 22:49:32
URL: http://ericaleo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0