utklädnad

Här sitter jag i min utklädnad. Jag kommer skämmas ihjäl i skolan vill jag lova. Vi röstade fram marintema (jag sviker inte Vellinge, jag röstade på bönder) så jag och Frida fick åka in till stan efter skolan och panikshoppa. Vi går in på Butterick för att handla, men självklart har våra klassmates redan varit och handlat alla kragar de hade, så vi fick köpa färdiga kit. Vilket innebär en slampklänning som närr och jämnt täcker gumpen. Det står sexy på paketet, det säger väl allt. Jag såg framför mig hur jag hade en söt vit klänning med blå krage, istället ska jag gå runt som en strippa. Men som vi sa, är det utklädnad så är det. Men jag är ändå tveksam.

Till på köpet så var jag onyttig idag med BKmat så den redan slimmade klänningen kommer att vara ännu mer slimmad. Jag motstod iallafall frestelsen att köpa godis. Och jag fick en mugg att refilla med cola. Fast jag lovar att slänga den när jag druckit upp (vår cola är slut så jag kan inte fylla på fler gånger). Nu ska jag gå och kidnappa lite överbliven morotskaka. (Där rök min godisplats i magen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0