Uschdag

Fy, jag är trött trots att jag spenderat dagen i sängen. Men min huvudvärt försvann iaf, alltid något. Påminnelse till nästa gång: drick mindre. (Yeah right..) Är törstig igen. Drömde att jag drack vatten som inte släckte törsten. Såna drömmar är sjukt frustrerande. Måste också tacka alla som gjorde gårdagen bra :) Hade kul trots att det kanske inte verkade så hela tiden. Gårdagen började med förfest och slutade med efterfest. Hemma halv sex, tröttheten kanske har fått sin förklaring ändå?
Idag vill jag äta pizza men det tycker inte mamma så det blir det inte. Får köpa chips eller godis sen istället. Hoppas på en lugn filmkväll. Jag ska klä på mig och dricka cola nu. See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0