Torsdag/fredag

Idag var jag ledig från skolan. Vilket innebär att jag inte gjort ett skit. Förutom att läsa och nu ikväll kollade jag film med Hannis. En ung Jane Austen, sjukt frustrerande om du frågar mig. Och eftersom det är min blogg så finns det väl ingen annan som kan besvara den frågan här. Imorogn skulle vi egentligen börja klockan 12.15, men eftersom vi är så "duktiga" och har glömt att skriva vår projektrapport så blir det 10.45 istället. Jag ska väl inte klaga, men det gör jag. Jag hittar alltid något att klaga på. Jag har klagat på något(n) annan hela dagen faktiskt. För mig själv och för andra. Men det kan inte hjälpas för det är faktiskt befogat. Crappycrap.

Helg igen snart. Snabba puckar.
Och jag vill inte sakna xxxxxxxxxxxxxxxxxxx men det göör jag.

För övrigt är jag himla glad att jag inte lever på 1800-talet! Kärleken är svår nu, men då var den fan omöjlig. Allt handlade om att hitta en rik snubbe som kunde försörja dig, blev man kär så var det bara ett trevligt plus i kanten. Pussades och gjorde barn gjorde man ändå. Och en kvinna som ville bli författare var näst intill otänkbart. Nej, tack för att jag blev född i rätt tid. Tacktack.

Nu ska jag gå och läsa klart min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0