Tjolahopp!

Jag lagade precis världens äckligaste pastasås. Det såg ut som gröt med morotsbitar i. Så mitt projekt att bli lite mätt i magen misslyckades ju ganska bra. Skulle följt Fridas råd och köpt baguette på Statoil.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli ungefär 18, då ska jag till Håslövs kyrka och kolla in ESarnas vårkonsert. Hoppas på att Frida följer med! (dot it!).
Dagen är fin, precis som gårdagen och förrgårdagen. Älska sommarväder! Riktigt härligt är vad det är. Jag är bara lite rädd att det ska hinna ta slut till studenten, som för övrigt är om bara 28 dagar. Lite läskigt. Tråkigt att skiljas från alla som man vet man inte komer hålla kontakten med.

Nej nu får jag väl gå och göra något åt mitt utseende så jag ite väcker de döda till liv där borta.
Hejhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0