Textelitexttext

Nu har vi text igen, ska skriva "Mina memoarer". Jag har iingen aning om vad jag ska skriva om, som vanligt. Eller kanske, men eftersom andra ska läsa så är jag lite tveksam.
Jag fick min glass igår tillslut. Det blev Ben & jerry chokladglass (minns inte namnet, men väldigt chokladig) med grädde och hemmagjord chokladsås. Ja, man får vara lite onyttig ibland. Och ja, ibland är ganska ofta. Men min tid som smal kommer väl också nån gång. Eller så slutar jag som en fet amerikan. Men jag kanske är lycklig ändå. Kanske kan livnära mig på godis, glass, tårtor, bakelser, pizza, BK, MC, Max, chinabox och typ 10000 bitar sushi. That's niice. Fast kanske inte. Då blir ju det goda inte lika got längre om man tjatar ut det på det viset. Fast jag blev lite sugen på sushi nu. Åh.

Idag är det tisdag eftersom det var måndag igår. det betyder att jag egentligen ska träna, men eftersom Dessi inte har hälsan inne och eftersom jag är liiite förkyld och faktiskt inte är sugen på att träna själv så avstår jag. Jag kanske kan promenera istället. Eller fantisera om att jag gör det. Eller göra något helt annat.

Skrev dedär provet innan. Som sagt, 1 X 2 frågor, himla enkelt, får jag ig där så är det pinsamt.

Jag vet att min bloggdesigt är himla amatördesignad, men jag har ingen designhjärna (hur många gånger kan ordet desigt infinna sig i en mening?) så det blir inget bra. och jag har inte PS hemma så jag kan inte sitta och pilla med bilder. (Jag har inga bilded heller, så det försvårar ännu mer).

Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0