Seg jävla dag

Åh sysslolösa måndagar är så tråkigta. Eller, den är ju inte så sysslolös egentligen eftersom jag har en text som ska vara klar idag, men eftersom jag inte vet vad jag ska skriva så kan jag ju inte heller göra den, ellerhur? Så dagen har jag ägnat åt tetris och soduko. Himla givande, verkligen. Och så har jag försökt med tankeöverföring, men det har inte fungerat änsålänge. (Fan).

I fredags pratade jag, Hannis & Dessi om att böra dansa balett till hösten, och kanske också streetdance eller liknande. Jag är sugen redan nu! Det är sysslor och man får dessutom en svarvad kropp. (Jag behöver!). Dessutom vill jag redan nu veta vad jag ska söka in till sen när det väl är dags. Jag vet inte vad jag vill ägna mitt liv åt, det enda kravet just nu är att det ska vara kul. Och ett plus är ju att det innefattar skrivande. Några tips? (Inte journalist).
Hur hittar man kurser som man inte vet finns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0