Saturday

Igår åt jag maaut hos Hannis, vi bemästrade grillen. Öl och grill, mums. Fast ölen dominerade. Sen kom Dessi och ännu lite senare dök Frida upp. Lite snack om att åka till Skanör, men vi lät bli och stannade hemma hos H istället. Med mer alkohol och agg mot det motsatta könet. Sen vandrade jag och Frida en bit och satte oss på fjortisstället i Vellinge town. Tur att det var mörkt och ingen såg oss. Och sen cyklade jag hem och kunde inte somna för det snurrade i min skalle. Varför ska det göra det för? Såg dessutom en massa konstiga gubbar i min tapet. Lite udda.

Ikväll ska vi ha vårt event hos Mathilda. Hoppas att det blir trevligt. Hm.. Har iallafall köpt chips som jag kan umgås med. Och så ska vi ju filma och fota. A lot of black. Oh men först ska vi äta på Istanbul. Mums. Jag ser nog mest fram emot det faktiskt.

Nu ska jag gå och rota i skafferiet. Hej hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0