Saturday

Nu sitter jag med hårfärg i håret och väntar medan det förvanldas från dassigt till rött på ett kick! Ska skölja om 20 minuter. Det ser jävligt rött ut, jag hade inte tänkt mig färgen så intensiv, får hoppas den bli lite ljusare.
Idag har jag solat, det är viktigt såhär i studenttider. 5 dagar kvar vettu! Shit pommes typ, men det ska bli kul. Och jag längtar tills jag får ta på mig min finfinfina klänning.

Gårdagen spenderade jag hos Hannis tillsammans med Frida, Mattsson, Linus, öl och vin. Very nice. Blev en lite hetsig diskussion om den alternativa musikstilen, men bortsett från det så var det en lugn och trevlig kväll.
Denna kväll då? Leka med Dessi skulle jag tro, kanske Hannis också. Och så ska jag nog käka pizza. Mumz. Pizza med banan, ananas, jordnötter och curry tillsammans med vitlökssås och pizzasallad. Lovley.

Nu ska jag ragga upp lite cola. Puss då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0