Plugg?

Kom nyss på att vi har svenskprov på tisdag. Himla trist. Har frågorna på mailen men pallar inte öppna och läsa. Får bli imorgon. Har inte heller läst de fördömda böckerna. Lär nog aldrig bli av. Och manuset lovade jag Peter att jag skulle skicka in i fredags, men jagär inte klar än. Jag hoppas inte att det finns fler grejer. Jag orkar inte göra skolsaker. Det är trist!

Igår skulle jag köra utan gps till John (den fick följa med som reservplan). Gissa vad? Jag körde fel. Eller egentligen körde jag rätt, fast en annan väg än jag brukar, så jag kände inte igen mig. Så jag var lost två gånger på en dag. Duktig jag. När jag kom hem idag placerade jag mig i en solstol med en ny bok. Pallade dock inte med solen så det fick bli en skuggsolning idag.

Jag har inte bestämt mig för om jag ska göra nytta idag eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0