Party

Igår festade vi till det lite på skolområdet. Jag hällde i mig aningens för mycket vin och det känns idag. Fy för tusan. Jag sov i den omtalade husvagnen och vaknar klockan 7 och håller på att frysa ihjäl. Det blev att cykla hemåt och käka frulle, sen hoppade jag ner i sängen tills lektionen 8.15. Vi var 4 pers där, kändes lönt ^^. Fick VG i kursen iallafall. Precis som i Projektarbetet, vilket var en mycket glad överraskining!

Ikväll ska vi baldissare umgås på skolan igen. Men det blir en alkoholfri kväll för mig vill jag lova. De flesta är antagligen redan där, men eftersom vi har lite släkt här hemma (firar bror som fyller 16 imorgon)  så får jag bege mig dit lite senare. typ efter tårtan. Mums. Made by me. Marängbottnar, vaniljkrän och grädde med daim och jordgubbar på topp. Yummie.

Imorgon är det sista redovisningen. Så himla härligt att veta att jag inte behöver redovisa på vääääligt länge nu. Imorgon är det även sista rikitiga skoldagen i gymnasiet. En vecka kvar till studenten idag! Jag har fattat att det är studenttider nu, men inte att det är jag som ska ta studenten. Det har alltid varit alla andra som tagit sudenten, jag har bara sett på. Men nu är det verkligen min tur. Och det är ganska läskigt. Men också himla underbart!

Jag mår ganska illa.. Och så är jag trött. Vill egentligen bara krypa ner under täcket och sova, men jag antar att jag får masa mig ut och vara social innan dess. Borde också öva på redovisningen. Men det får bli senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0