Natt

Jahapp. Sova snart kanske. Måste till skolan på min lediga dag, det kan ju ta sig nånstans. Hårt. Det kan det mesta för tillfället. Ta sig. Hårt. Jag pallar inte gå upp tidigt. Ta mig bara till den 1 juni. Då börjar den riktiga nedräkningen till The D day. 10 dagar idag, det är den näst riktigaste nedräkningen. Imorgon måste jag ringa han som har hand om mitt sommarjobb så vi kan bestämma när jag ska börja. Såna jobbiga detaljer. Kan man inte bara bli rik på studentdagen? Och leva rikt resten av livet eller nåt?
Åh jag vill att allt ska vara annorlunda. Saker är mycket trevligare då. Jag är mycket trevligare då. Han är mycket trevligare då. På våren borde alla vårkänslor sprudla. Något gick visst lite snett.

Äh, en vacker dag slutar jag skriva sånhär skit. Nu ska jag borsta tänderna och sova. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0