Mätt som en plätt

Nu har jag ätit tapas. Och nu är jag proppmätt. uach. Och vi har inte ätit efterrätt. Har gäster så det måste också göras. Igår var det utgång med Tess & Frida i Ystad. Ganska kul :) Mysigt ställe; Bar a Bar. Blev hemkörd av Filip och när jag kommer till vellinge Ängar, pigg och glad vid halv 5 på morognen, upptäcker jag att alla cyklar har blivit punkade, vissa hade blivit välta och tre (bla min) hade blivit slängda i trappan. Jävligt onödigt. Och eftersom jag hade ont i fötterna av mina nya klackaskor så fick hag promenera barfota hem. Tack så hjärtligt. Sov i några timmar och sen var det upp igen.
Har rensat ogräs och sen hängde jag med Dessi lite. Sen fick jag ett uppdrag och köra och hämta våra gäster i Limhamn, jag körde ganska vilse. Så klart.. Nu sitter jag här och ska förhoppningsvis träffa John om ca två timmars tid. Naaeejjjzzz.

Jag är trött som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0