Måndag

Jag är lite partysugen faktiskt. Men med tanke på vad det är för dag idag så får jag väl vänta lite antar jag ^^ typ till helgen. Jag har ju ändligen fått nya pengar igen, så nu slipper jag känna mig så pank. Och så kan jag betala tillbaka Frida 6 Filip. Så är det också ur världen.

Idag har jag laddat ner massa ny musik. Känns bra. Lite uppdateringar. Borde installera iTunes antar jag, så jag har en ordentlig spelare. Nu lyssnar jag bara på en skiva i taget, lite mer variation att kunna blanda spåren kanske..

Inatt drömde jag att Fredrik Isaksson jagade mig med en stege för att han var arg på mig. Vi befann oss på ett tivoli som var i Petras trädård och jag var barfota, utan jacka och det snöade. Och när vi hade blivit vänner igen och jag kunde sluta gömma mig så såg vi ner mot Trelleborg och där var världens fetaste tivoli, medan vi bara hade några gråa ruttna hyddor på vårt. Jag undrar var man får alla idéer till drömmar ifrån? Man har nog mer livilig fantasi än vad man tror. Jag drömde också att jag kom för sent till ivalet  för att en läkare ville undersöka om jag hade hudcancer.

Usch jag måste skaffa mig något att göra om helgerna + måndagar. Och torsdagseftermiddagar. Osv.. Några idéer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0