Måndag

Igen. Det sa jag förra måndagen också. Och nästa måndag är det första dagen på min sista gymnasievecka. Creepy.
Det slutade med att jag somnade en timme innan min väckarklocka vaknade. Och jag mådde inte så bra i morse så det var att skita i mötet (och i vår slutrapport, förlåt), vända på steken och somna om. Nästa gång jag vaknade mådde jag lite bättre och eftersom jag skulle med Dessi till stan så fick jag aktivera mig. Jag hittade för en gångs skull precis vad jag kom in för: mina sandaler och en bh som inte syns under min studentklänning. Behövligt. Och just nu ser det ut som om de fula regnmolnen tänkt ge plats för solen igen så kanske jag får inviga mina skor imorgon.

Jag vet inte hur jag ska göra med det omtalade studentbandet, och min klass har fortfarande inte bestämt utklädnad. Dags nu kanske? Men jag är ändå sjukt pepp på studentveckan, det ska bli skoj som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0