Kläder

Jag vill verkligen köpa nya kläder. Vill ha massa nys kläningar, kjolar, toppar, linnen och t-shirts. Very mch vill ha. Men det är ju ett problem: Jag har inga pengar. Nada. Det suger. Jag vill ha nya skor också. Sommarstyle, har bara lökga skor för tillfället. Eller söndriga eller fula. Eller högklackade. Inget av det fungerar alltså en varm sommardag på tex stan. It sucks.

Jag hittade denna söta klänning. Lite sugen är jag allt. Designad av Carmen Electra. Finns alldeles för många fina klänningar som lockar en pank student.

image11image12

Kommentarer
Postat av: Elin

åh jag håller verkligen med dig! så mycket man vill ha, så lite pengar...

2008-05-24 @ 18:11:08
URL: http://modelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0